در بین تمام روغن های موجود در بازار، زیتون به خاطر امگا 6 بالا و کلسترول ناچیزی که دارد، از ارزش غذایی بیشتری برخوردار است. مناسب برای تمام گروه های سنی بوده و تقویت کننده سیستم گوارشی بدن می باشد. خرید روغن زیتون 250 گرمی با کیفیت عالی از این مرکز به شکل مستقیم انجام می شود تا عوامل واسطه حذف شود. در نتیجه نرخ نهایی کالا چندین برابر کاهش پیدا کرده تا بازدهی مطلوبی برای علاقه مندان و خریداران ارجمند داشته باشد.
عوامل موثر در کیفیت روغن زیتون از نظر غلظت
عوامل موثر در کیفیت روغن زیتون از نظر غلظت را می توان در بخش های مختلف طبقه بندی کرد که در ادامه به شکل مفصل به توضیح این مسئله پرداخته خواهد شد.
نوع پردازش: روغن های زیتون را بر اساس دستگاه مورد نظر، به کمک پرس سرد یا گرم می توان تهیه نمود. هر کدام از آنها دارای مزیت ها و معایب خود می باشد. میزان اسید های چرب اشباع و غیر اشباع شده در انتهای فرآیند استخراج سانتریفیوژ یا هیدرولیکی متفاوت خواهد بود. در نتیجه از علاقه مندان منحصر به فردی برخوردار است.
نوع بسته بندی: در بسیاری از نمونه های درجه دو مشاهده شده که روغن زیتون در ظرف های پلاستیکی قرار می گیرد. این موضوع خطر بروز واکنش میان سلول های غذایی و صنعتی را افزایش می دهد. در صورتی که بهترین گزینه استفاده از ظرف های شیشه ای است. ماندگاری کالا بیشتر شده و غلظت اولیه روغن در طول دراز مدت حفظ خواهد شد.
کیفیت: این دسته از روغن، بدست آمده از زیتون اصل رودبار است. به همین خاطر از ارزش غذایی زیادی برخوردار می باشد. بنابراین در هر بار استفاده تنها به مقدار کمی از ماده نیاز خواهد بود. راندمان درخشانی داشته و در زمینه های متفاوت قابل بهره برداری است. زیتون ها دست چین شده بوده و هیچ گونه ضرب دیدگی یا آسیبی در آنها مشاهده نخواهد شد.
کارایی برتر: روغن زیتون اصل توان تحمل حرارت بالا را دارد. یعنی زمانی که به منظور سرخ محصولات غذایی مختلف استفاده می شود، دچار سوختگی نشده و تا چند بار قابل بکارگیری می باشد. بوی آزار دهنده نداشته و رایحه دلنشینی را در فضا پخش می کند.
فروش بی واسطه روغن زیتون 250 گرمی با نازلترین قیمت
فروش روغن زیتون 250 گرمی با نازلترین قیمت ها انجام می شود. عدم وجود عوامل واسطه در کنار نرخ ارزان محصول، دوست داران فراوانی را به سمت خود جلب کرده است.
سفارش دهی کالا به شکل اینترنتی انجام می شود تا دیگر هیچ نیازی به مراجعه فیزیکی در بازار وجود نداشته باشد. در سایز بندی های یک کیلویی تا چندین کیلویی موجود بوده تا دست مشتری در زمان خرید باز بوده باشد.